Щосуботи опт на все
УМОВИ ПОВЕРНЕННЯ АБО ОБМІНУ ТОВАРУ
Відповідно до Закону України “Про захист прав споживачів” обміняти або повернути товар Ви можете у разі придбання Товару належної якості, а також якщо Ви придбали товар неналежної якості.
Нижче наведемо умови повернення/обміну товару у вказаних випадках.
Адреса прийняття претензій з обміну/повернення товарів: місцезнаходження магазину за адресою м. Вінниця, вул. Хмельницьке шосе, 107-Б
Як оформити обмін або повернення товару
Ви можете зв’язатися з менеджером для узгодження повернення або обміну за телефоном (098) 885-885-6
Зворотня доставка товарів здійснюється за рахунок покупця.
Умови обміну/ повернення товару належної якості
Відповідно до ст. 9 Закону України “Про захист прав споживачів” у разі придбання товару належної якості Ви маєте право обміняти непродовольчий товар на аналогічний, якщо товар не задовольнив Вас за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути ним використаний за призначенням.
Обміняти товар Ви можете протягом 14 (чотирнадцяти) днів, не рахуючи дня купівлі товару, при дотриманні наступних умов:
• якщо товар не був в експлуатації;
• збережено товарний вид та споживчі властивості товару;
• збережені всі пломби, ярлики, цілісність упаковки;
• збережено розрахунковий документ (у разі наявності — гарантійний талон), виданий Вам разом з проданим товаром;
• товар не належить до переліку товарів, що не підлягають обміну (поверненню), який визначений Постановою КМУ від 19 березня 1994 р. № 172.
Якщо на момент обміну аналогічного товару немає у продажу, Ви маєте право:
1) придбати будь-які інші товари з наявного асортименту з відповідним перерахуванням вартості;
2) повернути товар та отримати сплачені за товар кошти;
3) здійснити обмін товару на аналогічний при першому ж надходженні відповідного товару в продаж..
Отже, при придбанні товару належної якості та дотриманні вищевказаних умов Вам необхідно у день звернення для обміну або повернення:
1. Повернути придбаний товар.
2. Написати заяву про обмін або повернення товару, додавши до неї розрахунковий документ (якщо надавався — гарантійний талон).
3. Надати паспорт для посвідчення особи.
При поверненні товару, кошти, сплачені за товар, будуть повернені Вам протягом 7 (семи) днів.
Умови обміну або повернення товару неналежної якості:
У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку істотних недоліків, які виникли з вини виробника товару (продавця, виконавця), Ви маєте право за своїм вибором:
1) повернути товар та отримати сплачені за товар кошти;
2) замінити товар на такий же товар або на аналогічний, з числа наявних у магазині.
Повернути кошти за товар або замінити на аналогічний Ви маєте право у разі дотримання наступних умов:
1. Наявність істотних недоліків, що виникли з вини виробника або продавця підтверджені висновком експертизи (за необхідності).
Відповідно до п. 12 ст. 1 Закону України “Про захист прав споживачів” істотний недолік — це недолік, який робить неможливим чи недопустимим використання товару відповідно до його цільового призначення, виник з вини виробника (продавця, виконавця), після його усунення проявляється знову з незалежних від споживача причин і при цьому наділений хоча б однією з нижченаведених ознак:
а) він взагалі не може бути усунутий;
б) його усунення потребує понад чотирнадцять календарних днів;
в) він робить товар суттєво іншим, ніж передбачено договором.
2. Гарантійний строк на товар не закінчився.
3. Збережено гарантійний талон і документ, що підтверджує оплату.
Отже, при придбанні товару неналежної якості та дотриманні вищевказаних умов Вам необхідно у день звернення для обміну або повернення товару:
1. Повернути придбаний товар неналежної якості.
2. Написати заяву про обмін або повернення товару, додавши до неї розрахунковий документ та гарантійний талон.
3. Надати паспорт для посвідчення особи.
При поверненні товару, кошти, сплачені за товар, будуть повернені Вам протягом 7 (семи) днів.
У разі відсутності товару вимога споживача про його заміну підлягає задоволенню у двомісячний строк з моменту подання відповідної заяви.
Якщо недоліки товару виникли внаслідок порушення споживачем правил користування товаром або його зберігання, то заміна товару або повернення коштів не здійснюється.
Повернення та обмін вживаного товару з недоліками
Для того, щоб повернути вживаний товар з наявністю в ньому значного недоліку необхідно дотриматись наступних умов:
1. Товар придбаний в магазині "ЕкоДім";
2. Термін дії гарантійного обслуговування дійсний;
3. Покупець повинен надати гарантійний талон та документ, який підтверджує покупку товару;
4. Покупець має надати висновок працівника сервісного центру, що товар дійсно має значний недолік.
Для того, щоб обміняти товар неналежної якості на аналогічний необхідно заповнити форму для обміну товару, надати документ, який підтверджує оплату, технічний паспорт, а також висновок спеціаліста сервісного центру про наявність у товарі недоліку та передати товар співробітнику магазину.
Процедура переказу коштів покупцеві у зв'язку з поверненням товару
Умови на яких магазин "ЕкоДім" здійснює повернення коштів покупцеві:
1. Термін з дати покупки товару не більший ніж 14 днів;
2. Товар було продано неукомплектованим.
Способи повернення коштів магазином "ЕкоДім" - зарахування коштів на банківську карту, безготівковий переказ.